poniedziałek, 12 stycznia 2015

Zawieszam

Cześć miśki, bardzo was przepraszam, ale muszę zawiesić bloga.
Wiele razy was zawiodłam, nie wyrabiam się w terminach, mam strasznie dużo nauki i po prostu nie daję rady. Rozdział 17 wyszedł mi do bani, dlatego go nie opublikowałam i usunęłam treść. Jesli chodzi o czas zawieszenia , to nie wiem ile dokładnie to potrwa, ale na pewno wrócę. Jeśli chcecie być informowani o wznowieniu opowiadania, to zapraszam do zakładki "informowani".
Jeszcze przepraszam i mam nadzieję, że zrozumiecie :(
Do usłyszenia :*

31 komentarzy:

  1. Nie mażesz mi tego zrobić! Wracaj szybko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O jeju a ja tak czekam. No nic. Poczekam ile jeszcze trzeba.
    Mam nadzieję że wszystko sobie poukładasz i szybko do nas wrócisz.
    Xx

    OdpowiedzUsuń
  3. W dwa dni przeczytałam całe Twoje opowiadanie i muszę Ci powiedzieć, że jest zajebiste <3 masz świetny pomysł i czekam na następne rozdziały. No i mam nadzieję, że szybko wrócisz ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wj ! Jak możesz ?! Dobra poczekam, ale proszę wracaj szybko... ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem, ze masz nauke, ale bez przesady... wszyscy mają naukę i dają radę...

    OdpowiedzUsuń
  6. wracaj szybko

    to opowiadanie to życie

    OdpowiedzUsuń
  7. zostałaś nominowana do Liebster award:http://rabel-storry-hs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ech no cóż .... Będziemy cierpliwie czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wracaj szybko! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wracaj szybko! ;) strasznie w czytałam się w to opowiadanie *.* jest boskie ! ^.^ by pojawi się nowy rozdział prosze poinformuj mnie tu na asku --> @ freelouishugs69xd <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy wracasz stęskniłam się zresztą chyba każdy <3

    OdpowiedzUsuń
  12. hej kiedy można oczekiwać rozdziałów?

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy będzie rozdział?!?! :((( ��

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedy będzie rozdział ??

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam tego bloga ! Przeczytalam to w dwa dni (dobra noce, ale cii xD) i moge stwierdzic ze ten wyśvig z jednej stro y przecierz nie ma sensu, nobo po co ludzie mieli by zabijac 79 osób dla jaj ? XD dobra nie wazne xD uwielbiam ciebie i twojedzielo xD czrkam również na kolejny rozdział 'you only live once' :D czrkam tez na kolejny tutaj (jak masz jeszcze jakiegos bloga to podaj linka, a tu jest mój jeżeli chciałabyś zerknąć i naposać swoją opinnie pod jakims rozdzialem bylabym zaszczycona xD tutaj link : http://httpsyouandi.blogspot.com/?m=1

    Trzymaj sie cieplutko papapa:*

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam tego bloga więc proszę dodaj coś nawet notkę że jesteś jeszcze :(
    Tęsknie Gosia

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam i czekam na wznowienie .. dodaj coś że jeszcze bd go kontynuowała :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze mam nadzieje że wrócisz tu do nas bo już tyle cię nie ma i nie ma ;( a to jest naprawde świetny blog więc szkoda go tak porzucać. Jeśli nie masz weny i nie zamierzasz go kontynuować to oddaj go komuś. Prosze cię chociaż daj znac że będziesz prowadzic czy nie :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedy wrócisz?
    Czy wgl wrócisz?
    Mogłabyś chociaż dodać notkę czy wrócisz?

    OdpowiedzUsuń
  20. Kobieto żyjesz ??
    Dodaj cokolwiek nawet jedną małą kropkę. Tęsknię za tym blogiem ,za tobą ,za opowiadaniem. ❤

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest już lipiec... Jak widze po datach bardzo późno trafiłam na tego bloga, ale jak doszłam do tej notki, że zawieszasz bloga to sie załamałam, a jeszcze się bardzie załamałam jaj zobaczyłam. Prosze bardzo, dodaj coś tutaj, naprawde bardzo prosze :(((( Czytam wiele blogów i czekam na rozdziały, ale to po prostu najlepszy blog, jaki czytałam... i tu akurat mówię serio :** Tak wiem są wakacje i się wszyscy rozleniwiają, ale naprawe... Nie znan cie, ale wiem, że stać cię na to, aby dodać kilka rozdziałów i będą zajebiste❤ Czekam z niecierpliwością i mam nadzieje, że się doczekam. Pozdrawiam Patrycja ❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  22. Dalej nic nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Buuu :( a rozdziału nie ma ;c

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba nie będzie

    OdpowiedzUsuń
  25. Minął rok a ciebie dalej nie ma :/

    OdpowiedzUsuń