niedziela, 1 grudnia 2013

Prolog

Dziś dzień losowania ludzi do 27 wyścigu śmierci. Bardzo się boję. Tak właśnie zginęła moja mama. Podziwiam mojego ojca. Sam wychowuje mnie i Max'a. Gdy zginęła moja mama, mój brat miał 3 latka. Staram się mu zapewnić jak najlepsze warunki, ale w wiosce niewoli nie jest to łatwe. To okropne. Trzymają nas w takich wioskach, wysyłają na przymusowe wyścigi śmierci, w których giniemy, a oni mają z tego zabawę. 
Ustawili nas w rzędach tuż przed ogromną sceną, na której stał zwycięzca 18 wyścigu śmierci. Po jego stronach stały dwie skrzynki z losami. W jednej losy z damskie, w drugiej męskie. Max spojrzał na mnie błagalnie.
-Spokojnie, nie wylosują nas. - starałam się go pocieszyć, mimo, że sama bardzo się bałam.
-Obiecujesz? - zapytał, a jedna łza spłynęła po jego różowym policzku.
-Obiecuję. - odpowiedziałam i pocałowałam go w czoło.
-Witam wszystkich na losowaniu do 27 wyścigu śmierci! - przywitał nas wszystkich zwycięzca 18 wyścigu śmieci. Miał na imię Andy. 
-Kocham Cię. - powiedział mój młodszy braciszek. 
-Ja Ciebie też. Najbardziej na świecie. - odpowiedziałam uśmiechając się do niego. 
-Losowanie zaczniemy od płci męskiej. - no tak, kobiety nic tu nie znaczą. Andy sięgną ręką do skrzynki, z której wyciągnął los. Otworzył go. 
-Boję się. - powiedział Max. 
-Niall Horan! To właśnie on stanie do walki w 27 wyścigu śmierci! - najlepszy motocyklista w naszej wiosce. Nie lubię go. Jest bezczelny i zapatrzony w siebie. Ale uspokoiłam się, ponieważ nie wylosowali mojego braciszka. 
-Mówiłam, że będzie dobrze. - przytuliłam Max'a, który się do mnie uśmiechnął. 
-Teraz czas na płeć słabszą. - wszyscy mężczyźni zaczęli się śmiać. Po moim policzku spłynęła łza.
-Będzie dobrze. - powiedział mój brat, ściskając moją dłoń.
-Drodzy państwo! Naszemu Niall'owi do przeciwników dorzucamy Melanie Miller! Gdzie jesteś Melanie? - czy ja dobrze usłyszałam? Ja?! Przecież ja nie umiem jeździć na motorze. Zginę jako pierwsza. 
-Uważaj na siebie Max. - powiedziałam i pocałowałam w czoło mojego brata, po czym wystąpiłam z szeregu. Usłyszałam za sobą jego płacz. Serce mi pęka. Wyszłam na scenę. Horan spojrzał na mnie z pogardą. 
-Panie i Panowie! Oto reprezentanci naszej wioski! Uczestnicy 27 wyścigu śmierci! 

------------------------------------------------------------------------------
No hej :D Prolog jak to prolog, jest krótki :) Mam nadzieję, że będziecie śledzić dalsze losy <3
Do następnego :*

18 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się pomysł :D
    Zazdroszczę Ci talentu do pisania <3
    Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero początek, a juz mogę powiedzieć, ze bezie super <3
    Czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę doczekać się 1 rozdziału! <3 Prolog wyszedł ci super,nie ważne,ze krótki.Wyczekuję nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne!!!!!!!!!!!! Z niecierpliwością czekam na nn <3
    KC ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny! Będę czytać te opowiadanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł jest świetny i bardzo oryginalny :D Czekam na next ♥
    @AwwMyNarry

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow :D Zajebiste :D
    Będzie tak zajebiste jak Igrzyska Śmierci czuję to :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy rozdział 1?!ZAJEBISTE*.*

    OdpowiedzUsuń
  9. O mamusiu!! Swietne! Zapowiada sie naprawde ciekawie! Juz nie moge sie doczekac pierwszego rozdzialu! Mam nadzieje, ze bedziesz dodawala rozdzialy w miare regoralnie i wszystkie beda tak samo ZAJEBISTE co prolog!! Oczywiscie pozdrawiam i zycze mnostwo weny!! <3 Wika

    OdpowiedzUsuń
  10. super prolog lece czytać rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. One Dierction i motyw Igrzysk Śmierci? Świetne! Chyba najbardziej oryginalny FF o 1D ;) I mimo, że ja jestem raczej fanką IŚ, nie przeszkadza mi, że trochę pozmieniałaś. I tak mam przeczucie, że to będzie świetne FF

    ~Matin

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaczyna się fajnie ! Ogólnie to kocham Igrzyska Śmierci więc będę czytać z zaciekawieniem <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestes zajebista! Kocham igrzyska śmierci! A ty wsadziłaś tam jeszcze Nialla!

    OdpowiedzUsuń
  14. igrzyska śmierci
    asdrfgfds
    @official_saraSt
    informujesz?

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawie się zapowiada.
    Na pewno będę czytała :)
    Pozdrawiam
    S.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę talentu <3
    Mój blog przy twoim to gówno nie umiem tak świetnie pisać jak ty. Nigdy nie osiągnę tylu wyświetleń i komentarzy co ty
    Lecę czytać dalej :*

    OdpowiedzUsuń